Мобильное меню

Телемаркетинг

Нарық пен өнімді зерттейміз, әлеуетті сатып алушыларға қоңырау шаламыз және сізге дайын  В2В-клиенттер  әкелеміз
Меншікті компаниялар базасымен жұмыс жасаймыз және сіздің міндеттерге сай жаңасын құрамыз
Кез келген күрделілік деңгейіндегі жобаларды тез іске қосу

Барлық сағат белдеулерінде меншікті тәжірибелі телемаркетологтар штаты
Нарық пен өнімді зерттейміз және сіздердің клиенттеріңіздің жолын, олардың қажеттіліктерін түсіну үшін, өзіміз өтеміз
Біздің қызметтер мен шешімдер
Қызметтер бойынша сұрақтар бар ма?
B2B-клиенттерінің* базасын басынан бастап, жинап береміз, негізгі шешімдер қабылдайтын менеджерлерге шығып, мүдделі клиенттерді алып келеміз
Жаңа B2B-клиенттерін* іздеу

*Бизнес үшін бизнес
Ашық көздерде жоқ ақпаратты жинаймыз: кассалардың
болуынан бастап бәсекелестердегі орташа чекке дейін
Сұраным бойынша деректерді жинау
Компанияның барлық жаңалықтары туралы айтып береміз: жаңа ұсыныстар, жаңа сату нүктелерінің ашылуы, іс-шараларға шақырамыз
Клиенттерді ақпараттандыру

Маркетингтік немесе әлеуметтанушылық пікір жинап, нәтижелерін сараптау үшін ыңғайлы түрде жинаймыз
Сауалнама жүргізу және пікір жинау

Бейілділік, қанағаттанушылық және басқа да метрикалар индексін есептеу үшін пікірлер сұрап шығамыз (NPS)
Сату алдындағы маркетинг
Барлық кезеңдер бойынша маркетплейстарда тіркеуден
жұмыс бастауға дейін өткіземіз және В2В-клиенттерін*
e-grocery сервистеріне және бизнес үшін басқа да алаңдарға тартамыз
E-commerce алаңдарында компанияларды тіркеу

*Бизнес үшін бизнес
Біз қалай жұмыс істейміз
Барлық кезеңдер бойынша маркетплейстарда тіркеуден жұмыс бастауға дейін өткіземіз және В2В-клиенттерін e-grocery сервистеріне және бизнес үшін басқа да алаңдарға тартамыз
Қызметтер бойынша сұрақтар бар ма?
E-commerce алаңдарында компанияларды тіркеу
B2B-клиенттерінің базасын басынан бастап, жинап береміз, негізгі шешімдер қабылдайтын менеджерлерге шығып, мүдделі клиенттерді алып келеміз
Бейілділік, қанағаттанушылық және басқа да метрикалар индексін есептеу үшін пікірлер сұрап шығамыз (NPS)
Сату алдындағы маркетинг
Маркетингтік немесе әлеуметтанушылық пікір жинап, нәтижелерін сараптау үшін ыңғайлы түрде жинаймыз
Сауалнама жүргізу және пікір жинау
Жаңа B2B-клиенттерін іздеу
мобильная версия
Компанияның барлық жаңалықтары туралы айтып береміз: жаңа ұсыныстар, жаңа сату нүктелерінің ашылуы, іс-шараларға шақырамыз
Клиенттерді ақпараттандыру
Ашық көздерде жоқ ақпаратты жинаймыз: кассалардың болуынан бастап бәсекелестердегі орташа чекке дейін
Сұраным бойынша деректерді жинау
Біз қалай жұмыс істейміз
Мобильная версия
Әр жоба үшін компанияның сыртқы және ішкі ортасын зерттейміз — нарық, бағалар, бәсекелестер және сіздің басымдықтар. Сіздің компанияңыз клиенттермен қалай жұмыс жасайтындығын бағалап, одан да мықты болу тәсілдерін табамыз
Нарықтық ортаны сараптау
Мақсатты аудиторияны және географияны анықтап, жобаның әлеуетті клиенттерінің базасын қалыптастырамыз. Әлеуетті клиенттерден барлық мүмкін қарсылықтарды және сұрақтарды ойластырып, тапсырыс берушімен келісеміз
Даярлау

Әр жобаға 2GIS штатынан менеджерлерді бекітеміз. Команда құрамы жоба өмірінің бүкіл мерзімі бойы өзгермейді. Бұл телемаркетологтарға әрдайым клиент саласында құзыреттілігін арттыруға мүмкіндік береді.
Команда қалыптастыру

Клиент өнімі мен нарығына сай 2GIS-тің өзінің оқу орталығында оқытамыз. Сіздің өніміңіздің қыр-сыры мен басымдықтарын меңгертеміз, скрипттер бойынша емес, шынайы жағдайларда клиенттердің тілін табуға үйретеміз.
Телемаркетологтарды оқытамыз

Жобаны жауынгерлік жағдайларда тестілеп, егжей-тегжейлі сараптаманы дайындаймыз: 1 қызметкерге қоңыраулар мен сағаттардың, қалалар бойынша лидтердің жалпы саны, қоңырау шалудың жалпы қоңыраулар санынан конверсиясы, бас тартудың басты себептері және т.б.
Пилотты шығару

Сіз дайын В2В-клиенттерін, қоңырау жазбаларын және шұңғының барлық кезеңдерінде қоңырау шалу нәтижелері туралы егжей-тегжейлі есеп аласыз. Сіз уақыт пен ресурстарды үнемдейсіз, ал біз сіздің қызметтерді керек деп ойламаған клиенттерді де әкелеміз.
Шарт және жоба старты

Әр жоба үшін компанияның сыртқы және ішкі ортасын зерттейміз — нарық, бағалар, бәсекелестер және сіздің басымдықтар. Сіздің компанияңыз клиенттермен қалай жұмыс жасайтындығын бағалап, одан да мықты болу тәсілдерін табамыз
Нарықтық ортаны сараптау
Мақсатты аудиторияны және географияны анықтап, жобаның әлеуетті клиенттерінің базасын қалыптастырамыз. Әлеуетті клиенттерден барлық мүмкін қарсылықтарды және сұрақтарды ойластырып, тапсырыс берушімен келісеміз
Даярлау
Әр жобаға 2GIS штатынан менеджерлерді бекітеміз. Команда құрамы жоба өмірінің бүкіл мерзімі бойы өзгермейді. Бұл телемаркетологтарға әрдайым клиент саласында құзыреттілігін арттыруға мүмкіндік береді.
Команда қалыптастыру
Клиент өнімі мен нарығына сай 2GIS-тің өзінің оқу орталығында оқытамыз. Сіздің өніміңіздің қыр-сыры мен басымдықтарын меңгертеміз, скрипттер бойынша емес, шынайы жағдайларда клиенттердің тілін табуға үйретеміз.
Телемаркетологтарды оқытамыз
Сіз дайын В2В-клиенттерін, қоңырау жазбаларын және шұңғының барлық кезеңдерінде қоңырау шалу нәтижелері туралы егжей-тегжейлі есеп аласыз. Сіз уақыт пен ресурстарды үнемдейсіз, ал біз сіздің қызметтерді керек деп ойламаған клиенттерді де әкелеміз.
Шарт және жоба старты
Жобаны жауынгерлік жағдайларда тестілеп, егжей-тегжейлі сараптаманы дайындаймыз: 1 қызметкерге қоңыраулар мен сағаттардың, қалалар бойынша лидтердің жалпы саны, қоңырау шалудың жалпы қоңыраулар санынан конверсиясы, бас тартудың басты себептері және т.б.
Пилотты шығару
2GIS таңдау үшін төрт себеп
Барлық шешімдер негізінде — біз өзіміз жинап, жаңартатын деректер
1999 жылдан бастап сенуге болатын деректермен жұмыс жасаймыз
Бізге Ресейде және ТМД елдерінде мыңдаған клиенттер сенім артады