Әр жоба үшін компанияның сыртқы және ішкі ортасын зерттейміз — нарық, бағалар, бәсекелестер және сіздің басымдықтар. Сіздің компанияңыз клиенттермен қалай жұмыс жасайтындығын бағалап, одан да мықты болу тәсілдерін табамыз
Мақсатты аудиторияны және географияны анықтап, жобаның әлеуетті клиенттерінің базасын қалыптастырамыз. Әлеуетті клиенттерден барлық мүмкін қарсылықтарды және сұрақтарды ойластырып, тапсырыс берушімен келісеміз
Әр жобаға 2GIS штатынан менеджерлерді бекітеміз. Команда құрамы жоба өмірінің бүкіл мерзімі бойы өзгермейді. Бұл телемаркетологтарға әрдайым клиент саласында құзыреттілігін арттыруға мүмкіндік береді.
Клиент өнімі мен нарығына сай 2GIS-тің өзінің оқу орталығында оқытамыз. Сіздің өніміңіздің қыр-сыры мен басымдықтарын меңгертеміз, скрипттер бойынша емес, шынайы жағдайларда клиенттердің тілін табуға үйретеміз.
Телемаркетологтарды оқытамыз
Жобаны жауынгерлік жағдайларда тестілеп, егжей-тегжейлі сараптаманы дайындаймыз: 1 қызметкерге қоңыраулар мен сағаттардың, қалалар бойынша лидтердің жалпы саны, қоңырау шалудың жалпы қоңыраулар санынан конверсиясы, бас тартудың басты себептері және т.б.
Сіз дайын В2В-клиенттерін, қоңырау жазбаларын және шұңғының барлық кезеңдерінде қоңырау шалу нәтижелері туралы егжей-тегжейлі есеп аласыз. Сіз уақыт пен ресурстарды үнемдейсіз, ал біз сіздің қызметтерді керек деп ойламаған клиенттерді де әкелеміз.